Jack |
Wysłany: Pią 16:34, 16 Lis 2007 Temat postu: Regulamin korzystania z forum |
|
1. Forum LO w Zwoleniu (zwane dalej Forum) służy do prowadzenia dyskusji tematycznych i wymiany poglądów, w obrębie udostępnionych działów tematycznych i tematów.
2. Forum nie ponosi odpowiedzialności za treść wiadomości zamieszczanych przez użytkowników na Forum. Przypominamy, że osoba zamieszczająca wiadomości zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszająca prawa Forum lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
3. Wiadomości umieszczane przez użytkowników na Forum dotyczą tylko i wyłącznie tematów związanych z danym działem tematycznym. Wymagane jest:
a. zapoznanie się z opisem tematów poruszanych w danym dziale tematycznym przed wysłaniem na niego wiadomości (nie umieszczaj na Forum wiadomości, które nie są związane tematycznie z jego treścią, nie zakładaj wątków które już istnieją)
b. trzymanie się tematu, zarówno ogólnego dla określonego działu tematycznego jak i w stosunku do konkretnego wątku (nie dodawanie postów, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, typu "zgadzam się", "no właśnie" - swoją odpowiedź należy uzasadnić)
c. nadawanie odpowiedniego tytułu nowym wiadomościom na Forum, związanego z treścią wiadomości, unikanie pisania WIELKIMI literami,
d. stosowanie się do obowiązujących zasad ortografii (w razie wątpliwości http://sjp.pwn.pl i i nie mówcie że 80% społeczeństwa ma dysleksję, dysgrafię czy dysortografię), poprawne cytowanie, a w przypadku cytowania artykułu zewnętrznego, podanie jego linku źródłowego.
4. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie Forum do celów powszechnie uznanych za szkodliwe, niewłaściwe, nielegalne lub niemoralne, w tym:
a. przesyłania wiadomości zawierających: wyrażenia, treści, załączniki powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
b. wyrażania i przekazywania na Forum prywatnych niecenzuralnych opinii pod adresem innych osób,
c. publikowania wiadomości pozbawionych treści merytorycznych, mających wyłącznie cel prowokacyjny, obliczonych wyłącznie na wywołanie kłótni i wzajemnej wrogości wśród uczestników forum
5. Użytkownikom nie przestrzegającym zasad współużytkowania Forum wymienionych w punkcie 3 i 4, będą udzielane ostrzeżenia. Ostrzeżeń udzielają administratorzy oraz moderatorzy Forum. Jednocześnie do użytkownika zostaje wysłana prywatna wiadomość, informująca o przyczynach udzielenia ostrzeżenia. Konsekwencje kolejnych ostrzeżeń są następujące:
a. 1 i 2 ostrzeżenie - bez konsekwencji
b. 3 ostrzeżenie - zablokowanie możliwości korzystania z Forum na 3 dni
c. 4 ostrzeżenie - zablokowanie możliwości korzystania z Forum na 7 dni
d. 5 ostrzeżenie - zablokowanie możliwości korzystania z Forum na 14 dni
e. 6 ostrzeżenie - usunięcie profilu z Forum
6. Administrator Forum może usunąć użytkownika z bazy bez ostrzeżenia, jeśli:
a. na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy użytkownik nie korzystał z Forum,
b. nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
c. użytkownik będzie wykorzystywał Forum do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam
d. użytkownik nie napisze żadnej wiadomości na forum w ciągu miesiąca od zarejestrowania
7. Moderatorzy i administratorzy mają prawo ingerować (modyfikować, usuwać) w posty naruszające niniejszy regulamin, bez podania uzasadnienia.
8. Administrator Forum zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na Forum, w temacie "Regulamin..."
9. Wszelkie decyzje administratora Forum są nieodwołalne i nie podlegają dyskusji. |
|